På grillen

 2012-07-28    18:56:00   av:Josefin
 
 
 
 

Såsen är en köpevariant, kommer inte ihåg vilket företag men det var 3 sorters peppar Bearnaise sås i alla fall. Helt okej när man vill göra mina möjliga i köket och vill att saker ska gå snabbt. Annars föredrar jag att göra sås själv, men icke denna gång :D



Att servera en god sallad till grillat är underbart gott och lite extra mättande tycker jag. Den här gången serverades salladen på ett Romansalladsblad, lite festligare så. Jag strödde även över solrosfrön, pinjenötter och pumpakärnor och rundade av med en skvätt olivolja över. Jag hade lite priscuotto (stavning?) skinka kvar i kylen som rullades ihop och lades vid sidan om salladen. Gott något så gud!

 
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?