Hemmagjord kebabrulle

 2013-04-10    13:56:00   av:Josefin
Vi for iväg till City Gross härom kvällen.
Egentligen skulle vi bara handla mjölk, inte alls miljövänligt att åka till city Gross då som ligger 3 mil härifrån men väldigt vänligt för mitt hjärta :D Det finns inget bättre än att gå och strosa i mataffärer på kvällen och vända och vrida på alla möjliga matvaror.
Den här gången köpte vi även med oss lite kött och vi hittade färskt kebabkött som var färdigkryddat som vi givetvis blev sugna på att testa.
Eftersom det som sagt var kväll så hade jag inte en chans i världen att hinna baka eget bröd så det fick bli en snabb variant med färdigt tortilla bröd och det gick ju alldeles utmärkt.
Till och med kebabsåsen köpte vi, egentligen kallar jag nog den vitlökssås men den var faktiskt riktigt god. Dessvärre innehöll den två stycken E ämnen såg Dennis när vi kom hem så den kommer inte att köpas igen.
Däremot kan jag absolut tänka mig att köpa det färska kebabköttet igen, så gott!

 


Vi hade i kebabkött, sås, avokado, tomater, gurka, sallad och rå lök.

 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?