Alla hjärtans dag

 2012-02-15    14:07:46   av:Josefin


Igår var det alla hjärtans dag som jag inte tror någon missade.
Jag och älsklingen har de senaste åren inte köpt något till varandra, men i år köpte han en present till mig ändå "Jag kunde inte låta bli". Fast det är då det är som roligast tycker jag, när det är spontant och inte förväntat. Dock fick han inget av mig men jag tänkte laga till en extra god middag till honom i helgen istället :D
Igår blev det ingen glam middag direkt, jag fick tillbringa lite extra tid på jobbet för att jobba över och när jag kom hem åkte vi hem till mamma och pappa som också hade köpt lite smått och gott till mig.

Och visst förstår jag att han inte kunde låta bli, han fick nämligen syn på en minigryta från Le Creuset (mitt favoritmärke) så den köpte han till mig. Väl passande till alla hjärtans dag och en kökstokig tjej!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?